דף הבית

בניית אתרים – ככה עושים את זה


חברות רבות היום מציעות שירות של בניית אתרים למי שמעוניין להיכנס לשוק הגדול ביותר שקיים - האינטרנט. ביצוע בניית אתרים מורכב ממספר צעדים, שכדאי מאוד להכיר, לפני שבוחרים חברת בניית אתרים, שתיקח על עצמה את המיצוב שלכם ברשת. בין אם המטרה שלכם היא רק להעביר מידע, ובין אם אתם רוצים לבצע מכירות באינטרנט, עליכם לפנות לחברת בניית אתרים, שתבצע עבורכם בניית אתר, שתהיה בגדר כרטיס ביקור איכותי, שיווקי ומזמין עבור הגולשים.

איך מבצעים בניית אתרים?

ישנם מספר שלבים לבצע בניית אתרים שחייבים לעבור בדרך אל האתר:
1. לכל אתר יש שם
בשלב הראשון בוחרים שם לדומיין שלכם - ישראלי או בינלאומי. בדקו אם השם המועדף עליכם הוא שיווקי מספיק, קליט מספיק, עומד בסטנדרטים של קידום אתרים, והכי חשוב - פנוי. חברת בניית אתרים שבחרתם תבצע את הגדרות ה-dns של הדומיין שישמשו אתכם בעתיד. את השם של הדומיין תצטרכו לרכוש מחברות שזה עיסוקן.

2. איפה מאחסנים?

החברה לבניית אתרים שבחרתם תפנה אתכם בשלב זה לבצע אחסון אתרים- אצלה או בחברות לאחסון אתרים. תוכלו לבחור חברת אחסון אתרים ישראלית או מחו"ל, כאשר לכל בחירה כזו יש השלכות לחיוב ולשלילה. בדקו יחד עם אותה חברת בניית אתרים, האם המפרט הטכני שמציעה החברה שמבצעת אחסון לאתרכם, מתאים לדרישות שלכם והאם שירות הלקוחות מוצלח.

3. מעצבים לכם אתר

כעת מגיע השלב של בניית האתר להילוך גבוה יותר. בשלב זה מתבצע עיצוב ראשוני של אתר האינטרנט שלכם, אם על ידי תבנית קבועה מהאינטרנט, שהיא לרוב זולה יותר, ואם על ידי מעצב, שעובד על תבנית קבועה בהכניסו שינויים גרפיים שונים, כדי להתאים את האתר לצרכים שלכם. חברת בניית אתרים מוצלחת תדע להתאים את הסגנון העיצובי לסוג האתר ולקהל היעד שלו. אתר שמעניק ידע רפואי אינו דומה לאתר בידורי או לכזה שמוכר פרטי אופנה אונליין, ולכן בניית אתר חכמה תדע להכניס לכל סוג כזה את השינויים הדרושים לו.

בניית אתרים רוקמת עור וגידים

אחרי קבלת שם דומיין, אחסון האתר ועיצוב הטמפלט הראשוני, מגיע השלב של בניית האתר הלכה למעשה. זה השלב שבו מכניסה חברת בניית אתרים את התוכן אל האתר שלכם בצורה מקצועית. חשבו האם אתם צריכים להזין תכנים אל האתר בצורה שוטפת וקבועה? או האם אתם מסתפקים בהזנת תכנים ראשונית מבלי לבצע שינויים ועדכונים בעתיד? לכל סוג אתר נדרשות פונקציות תפעוליות שונות וחלוקה שונה למדורי תוכן. האם אתם מעוניינים לבצע סקר בין הגולשים שלכם? רוצים לעדכן בחדשות שוטפות? מעוניינים להציג גלריית תמונות? חשבו על מטרת האתר עבורכם, ובפגישתכם עם חברת בניית אתרים דאגו להעביר היטב ובצורה מפורטת את צרכיכם השונים.

מילים מילים מילים

כעת יש להכניס אל האתר את ה"בשר"- ולמלא אותו בתוכן מקצועי, שישווק אתכם היטב, ויוכל לקדם אתכם בדירוגי החיפוש השונים. חברות בניית אתרים מבצעות כתיבה ועריכה של תוכן, המותאם לעסק שלכם, תוך הקפדה על כללי הקידום והכתיבה הראויים. אתר דל בתוכן הוא אתר שמדורג לרוב במקום נמוך, ושהגולשים המגיעים אליו לא נשארים בו זמן רב.